Mums!




Pappa landade inatt efter en vecka i Italien, och det är skönt att ha honom hemma igen välbehållen:) Han var på kurs med jobbet tillsammans med kollegor från hela Europa. Dom hade tydligen haft superbra väder varje dag men dock så hade dom suttit inne mesta dels av dagarna och haft lektioner så det blev inte mycket till att uppskatta solen där inte! :P Boooring att sitta inne hela dagarna när det rä så varmt och skönt ute!

Nu sitter jag och smaskar lite försiktigt på karamellkola som jag fick av honom från Paris faktiskt:) farligt gott!

Nu ska jag fortsätta lyssna på lite bra musik och återgå till mitt dåliga humör.. nattnatt!




Vad är äkta kärlek? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0