pömsig

Råkade somna efter middagen och vaknade runt 20:00 , är fortfarande jättetrött. Har druckit lite té och smakat lite godis av dom andra. Det är ju ändå lördag :) Man måste släppa någon gång.
Det finns inget bra på tv heller, usch vad ska jag nu göra.. går nog och lägger mig tror jag . Imorgon ska jag sova ut ordentligt och ta igen massa timmar som gått förlorade dom senaste dagarna, den senaste veckan .. :/
Efter det så ska jag fixa i ordning allt inför matchen. Vi har bortamatch mot Alunda. Det är några mil dit och jag ska köra för en gång skull nu när jag har körkort:) Hoppas på det bästa resultatet men huvudsaken är att vi har kul :) som alltid!  Samlingen är 15:30 så jag kanske hinner plugga innan det, vi får se.
Annars imorgon så ska jag bara slappa och plugga inför natur B provet som vi har på tisdag och sen inför religionprovet vi har på fredag.. mycket är det nu.
Ligger fortfarande efter i matten , och det måste jag ta igen den här veckan!

Nu ska jag ta en knäckebrödbit med brie på, muums .. sen sova.

Puss på dig hjärtat. Saknaden kommer växa nu ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0