regnregn

Ja , gud så det regnar.. sjukt tråkigt. Iaf när man är själv. Har man sällskap så är regn bland det mysigaste som finns, men nej nu är inte så fallet ... (: Jag kom hem för en stund sen, har varit iväg på jobbet ju och lekt lite med Ronald och Kallkälls FF :) Riktigt roligt var det att se alla barnen så aktiva och viljan att vara med ! Efter det så körde Petter mig och Ronald tillbaka till restaurangen och jag skyndade upp till övervåningen för att hoppa in i vårat handledarmöte. 
Det gick bra, en pratstund efter mötet sen åkte jag med Sanna och handlade mat sen släppte jag av henne och åkte hem. Och här sitter jag . Dags att ta tag i Naturboken nu igen känner jag, har många timmar kvar av detta pluggande. 
Uschusch, jag är så trött.. skulle kunna somna nu men jag vet vilket resultat jag kommer få imorgon då så det är lika bra att pressa sig själv till max och bara köra.. på med bra musik nu kör vi!



You took my hand
You told me it would be okay
I'm trusting you to hold my heart
Now fate is pulling me away, from you

Even if I leave you now
And it breaks my heart
Even if I'm not around
I won't give in
I can't give up
On this love

You've become a piece of me
Makes me sick to even think,
Of mornings waking up alone
Searching for you in my sheets
Don't fade away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0