Sexy bitch!

Amen! Gårdagen var sjukt rolig trots att det inte fanns så mycket folk ute eftersom att det är helgen innan löning, men vem fan tänkte på det när det finns Tequila? Jag tror inte jag gjorde det !
Awesome night , och nu vill jag bara se på bilderna som tyvärr inte går att titta på just nu , fuck"face"book.. :P haha!
Dagen började så ljuvligt med att Patrik ringer och väcker mig 09:41 och förvirrad som jag var så tog det några lååånga sekunder innan jag kunde förstå vad osm hände. Försökte harkla mig lite under tiden för att det skulle kännas lite bättre att prata , men icke! Hes på morgonen? Typ ja, jag är det.
Hur som helst så frågade han om jag kunde komma in och jobba och självklart gör jag det , snäll som jag är. Duktig var jag och steg upp ur sängen några minuter senare och bar mig av emot work work work .. Var på plats och stämplade in strax efter 11. Good job! Slutade 16 och då blev det "frulleluchmiddag" och maaassa kaffe:) Jag och Madde försökte plugga lite och det gick rätt bra , jag börjar minnas en hel del nu :) YES
Efter det så åkte jag hem  och handlade lite , mamsen hämtade upp mig vid tåget och sen åkte vi heemåt.
Har tagit det lugnt , duschat och skulle egentligen fixat mina ögonbryn idag, men jag känner att jag orkar inte så det måste bli av imorgon!
Jag måste säga att jag har sjuukt ont i ryggen och nacken, jag undrar vad fan det är som har orsakat denna smärta...
Ge mig massage,tack!
Nu ska jag fortsätta slurka lite te och digga lite bra musik innan jag måste stilla mig lite inför sänggång.
Tar Ronjas pass imorgon, 11-16:30, och hon tar mitt pass nästa söndag ,7-15.
Bra byte! Trots att detta var min lediga helg! ( .... pjuueh .. )

Men godnatt dåååå !!



Give me a reason I gotta know, do you feel it too ?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0