Sol, svett och tårar

De har min dag bestått av.
Dagen har varit solig, jag har mått illa hela dagen och jag vet inte varför ;/ Åkte till jobbet ocoh fikade och pappsen hämtade upp mig sen åkte vi och handlade lite innan jag packade ihop mina saker och åkte iväg på träning. Skitkul idag , vi var 17 tjejer och vi spelade på riktigt bra idag ! Börjar tagga inför söndagen då vi har seriepremiär mot Alunda :) Vi åker säkert på torsk men vem bryr sig,huvudsaken är att vi krigar! :D
Anyway , en svettig och en jävligt bra träning!
Dåså , tillbaka hemma helt förvirrad så försöker jag lugna mina nerver med lite té samtidigt som det faller några tårar då och då. Det är jobbigt nu och jag väntar bara tills det är över, på ett eller annat sett.

Nu ska jag försöka få lite annat på huvudet och prata av mig lite , sen ska jag börja läsa i boken om "Pojken som överlevde". Läste ut första boken igår, för andra gången. Den är så sjukt bra och man blir så rörd av varje mening.
Tänk att verkligheten kan vara så grym(?)

Godnatt.


When it was good
We were sitting on the top of the world
When it was good
No I never wanted nobody else
When it was right, not like tonight
We were sitting on top of the world
I wish it would, would be that good
just like old times



Kommentarer
Postat av: lagkamrat!

Hur kan du säga att vi säkert kommer förlora? känns ju kul!

2009-09-23 @ 09:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0