tuff morgon..

ja, det kan man väl säga att det var.. ADHD utbrott hit och panikångestattack dit, som ledde till förseningar och ren glömska. Ganska idiotiskt kan man tycka, men om man lever med detta varje dag så tar det inte all för lång tid innan man är van vid dessa beteenden. Ja,jag är van, men jag slutar aldrig att förvånas. Det måste väl vara det som är komiskt med det hela. Att varje dag är det någonting nytt som ställer till saker och ting, men ändå så känns det som att allt hänger ihop. Att det finns vissa band mellan olika händelser som påminner så mycket om varandra, men hur mycket jag än funderar så känns det som att jag aldrig kommer att hitta något svar. (?) Det är liksom lite svårt att sätta fingret på om ni förstår hur jag menar.
Jag är för övrigt jättetrött idag, skulle kunna gå och lägga mig bums i sängen igen.. Somnade jättesent.
Har haft sömnproblem i över en vecka nu. Jag ligger och vrider och vänder på mig hela tiden, jag mår illa på dagarna och jag har jätteont i ryggen och i mina axlar. Kan inte någon ängel bara massera mig så det försvinner?
Har ingen tränigsvärk heller från igår, det är ju skönt. Det var en riktigt bra träning och vi var många tjejer som närvarade, vilket var grymt kul! Jag hoppas att dom "nya" stannar kvar, det vore riktigt roligt :)
Seriepremiär på söndag också om jag inte redan nämnt det.. har säkert redanskrivit om träningen igår också , ber om ursäkt för mitt dåliga minne just nu men jag är lite snurrig. Är till och med i skolan en timme innan vi börjar.

Har bara två lektioner idag också,skönt det.. vet inte om jag hade orkat så mycket mer..
Vi har Na.B nu vid 9.20 sen har vi psykologi sen slutar vi vid 12:55. apbra

Ska se om jag får tag på någon huvudvärkstablett.. skriver mer sen


I love you and I need you
, I do
And it’s more than you’ll ever know
Boy, it’s for sure
You can always count on my love
Forever more,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0