Uppe med tuppen!

Nej , inte riktigt . Sov ut lite idag , vi börjar 11:50 och jag får skjuts av pappsen min som ändå ska in till jobbet vid den tiden :) Awesome, då slipper jag stressa nu för att ta mig till tåget och massa sånt crap!
Matte C då , ja jag är så sjukt taggad! Måste komma in i skiten typ ,nu ;P
Efter den lektionen som slutar 13:05 så vet jag inte vad jag ska göra, vi får väl se .
Längtar galet tills ikväll! Kul att det har kommit några nya faces också , det behöver vi :) fast dom är ju lite gammelnya ;D

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen börja fixa mig sen blir det  myysisstund med puppisarna innan vi åker!

PUUSSSSEEEE




I'm gona take a little time, a little time to think things over



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0