yees!

Okej , de var den här dgaen det . Försov mig ju som sagt och missade mitt prov.. kom till skolan och hade UF. Det gick bra och nu bröjar vi komma igång. Det ska bli riktigt roligt! Vi har delat upp våra ansvarsområden och jag tror att det här kommer bli riktigt bra. Jag ska hjälpa alla och mig själv så mycket som möjligt (: Jag är VD, Elina-ekonomichef, Kim - Marknadschef, Erika- försäljningschef och Amanda är inköpschef. Jag känner verkligen på mig att det kommer gå skitbra! Och jag längtar så mycket tills vi vekligen är inne i loppet och jag längtar till UF mässan som jag så mycket hoppas att vi kommer få åka till!! Är så sjukt taggad känner jag:D awsm!
Sen efter skolan så åkte jag och Amanda till jobbet och tog en fika, sen åkte hon och jag började mitt kära arbete.
Det gick bra att jobba, som vanligt och jag slutade 21:30.
Mamma skickade sms och sa att jag fått postförsändelse hemma och det var min mobil :D jag beställde ju en mobil i fredags, sony ericsson w995. Den röda (:
Så från och med imorgon så har jag en ny mobil som det går att ringa till och från, och jag har ett nytt nummer :)
Ska bli så sjukt skönt att ha en mobil med ett minneskort ;P haha!

Hahah måste också säga nu att Amanda är här och ska sova här , men hon skulle nyss på ciggjakt och då klev hon i mina vackra brännässlor! Hah jag kan inte sluta skratta :D hon har så ont ! stackars

Jaja , nu måste jag skriva mitt tal tills imorgon .. herreguuudar.
Nattinatti pusseknorr

It's been a long, long time for that I owe you now, 
I miss your heart I miss your lonely eyes.
I want to come back for more,
I want to take care of my memories, welcome me, welcome me tonight.
There's been tragedies and hard times,
There's been luck and real good times, the magic spellbind.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0