Back on track!

Ja nu jävlar, nu har det varit jul och nyår och bloggtorka utav helvete! Höstterminen tog nästan mitt liv, och jag har 4 återstående prov att göra nu på fedag. Det är två prov i Ma C och två i religion. Ehm , ja hejja mig.
Jag har funderat mycket på om det här med bloggandet är riktigt min grej, och jag vet inte men just nu känns det bra och skönt att skriva.

Nu är 2009 över, och det känns jävligt bra. Hela året har varit sjukt kasst och helt jävla otroligt. Nu är det 2010 och det väntas så sjukt mycket upptåg och jag har många planer som väntar! Det här året kommer bli mitt år, jag känner verkligen det! Det här året kommer bli ett av de bästa! Jag ska göra så sjukt mycket :D snart är det min Birthday och sen är det studeten nästa! Är så sjuukt taggad och längtar som fan! Det änns helt sjukt att det snart är över. Tiden har gått så himla fort, nu när man tänker tillbaka. Men det känns ändå bra för då vet jag att jag kommer slippa pluggandet på ett bra tag och jag har faktiskt framtidsplaner! Jag vet vad jag vill göra och fan vad jag ska leva livet! :D Singel och galen, massa upptåg och fantastiska vänner som förgyller mina dagar det är allt jag behöver just nu! Och ska jag vara ärlig så känns det så sjukt jävla bra! Riktigt bra

Idag har jag och amanda gjort en hemlighet som kommer avslöjas inom 10dagar :D iih!
Så sjukt taggad och bara tanken gör mig craaaaaaazy glad :D and we like
Hon är hemma hos mig nu , vi har tagit det lugnt idag men imorgon ska vi plugga heeela dagen, hon sitter för övrigt och sover i soffan just nu, haha. Snart snarkar hon nog. :D

Nej men imorgon och varje dag fram till fredag är det rååplugg som gäller, fyfan. Men det ska bli gjort, och det ska bli bra gjort!

nej datan dör snart, batteriet är lååååååååågt! Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0