Godmorgon världen

eller rättare sagt God kväll världen? Dags nu? Eh ja, fyfan vilken bloggtorka. Haha men vad ska man göra, jag gör ju saker heela tiden så jag hinner inte. Men jag ska försöka bättra mig!
Kom hem från träningen för en stund sen, det gick bra faktiskt och det var så sjukt kul :D jag har saknat det såå mycket, så nu jävlar är det bara att köra:):) Har precis druckit lite té och ska väl sova snart antar jag .. imorgon blir det en PW. Ja, jag skaa!! :D:D Längtar redan nu, och om det finns tid så ska jag se om jag inte kan dra med bäverbyxan på en lunch på valhall. Det är ju så sjukt goda sallader däär , döör. Hoppas hon har tid!

På tal om imorgon, vad hände idag? Jo, det skulle vara en onsdag vars skoldag skulle bestå av en natur-lektion där vi skulle aha redovisning , men så slutade det ju inte tyvärr. Amanda hade feber och jag kunde inte göra det själv, så jag fick sitta snällt och lyssna på alla andra. Efter det drog jag,kimsan och Elina hem till henne och började jobba med UF! Sjuukt kul vi har :):) Erika, vår försäljningschef, kom också en stund efter och vi var hos Elina heela dagen fram till 16:45 då vi tog bussen därifrån. Och jag önskar att jag kunde lagt upp en bildhär nu på vad vi har gjort, åtminstonde ett litet smakprov haha , men min USB kabel vill som vanligt inte finnas i min närhet när jag behöver den. Så nej, det blev inget. Men det kommer, jag måste fixa så ni kan se! Det blir bra skiit!

Fan vad jag är död nu asså, känner att träningsvärken börjar komma också så jag ska stretcha lite till nu , sen blir sängen.

Nightynight
/Cozy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0