Hej bloggen

Nu har jag fixat klart allt inför ikväll tror jag. Börjar bli riktigt taggad! Ikväll ska jag ut med några vänner och vi ska dansa ass ! Känner på mig att det kommer bli sjukt kul iaf :) Dock har jag ont i magen fortfarande, men no depp go pepp! Så ikväll ska jag ha roligt.
Jag vaknade rätt sent idag så jag borde ha energi iaf, sen imorgon jobbar jag 13-20:30 . Det är väl inge annat än awesome(?) :D haha , nej men det ska faktiskt bli roligt. Sen efter det undrar jag om man borde snabba sig som fan in till stan eller nåt, kanske Kista och gå på bio. Är så sjukt sugen på att se Avatar, alla går och ser den nu men jag han fan inte haft tid. Så om inte imorgon så blir det nog på måndag :)

Nu sitter jag här med mössan på, redo för att gå ut i kylan när mamma säger att vi ska åka.
Ska hem till Sanna och föra lite, sen smäller det!


Funderar starkt på hur den här kvällen kommer sluta.

/ Cozy.


Kommentarer
Postat av: Mathias

Kom du iväg på bio då? =)

Rekommenderar att du ser Avatar i 3D iaf!

2010-01-11 @ 04:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0