ohoj!

jaa silly boy spelas just nu i mina högtalate , vad med ska man säga! Taggar lite inför ikväll , ska jobba 20-02 och jag känner att behöver energin! Så ja ,nu köör vi ! Sitter hemma som ni kanske hajade , lyssnar på musik, snackar skit på msn och ska snart byta om sen kommer Emelie och hämtar mig. (:(:
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, det får vi väl se. Men jag har fortfarande inte gått på bio som jag sa.. haha men jag vill vill vill ! Kanske hinner imorgon på dagen? Annars blir det väl nästa vecka.
Ska ju jobba 20-02 imorgon också. Sen söndag jobbar jag 12-17 , så det e nice :)

NU paallar jag inte mer här. Måste byta om , och gå på toa och kissa! hahah


Pussss / Cozy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0