Men hej!

Woooow vilket sjukt uppehåll! Vad har jag gjort under tiden? Ehm, jo en hel del. Tagit studenten, jobbat,åkt till Spanien, kommit hem och jobbat en vecka till, åkt till Turkiet med mina underbara vänner, kommit hem och jobbat en vecka till, åkt på kurs 3 dagar, jobbat lite till, sagt upp mig, skaffat ett nytt jobb, och nu jobbar jag ssta veckan på donken! Pjueh, jaa en hel del! Men det har varit ett grymt år! Dock så tror jag att 2011 kommer bli så sjukt mycket bättre! Då kommer alla som här bitarna som att flytta hemifrån och börja klarar sig själv , bil ( har jag redan) men att verkligen kunna ha sitt eget privatliv. Gud så skönt det ska bli!! Längtar så sjukt.

Men jaha, hur kom det sig att jag börja skriva just nu? Jag vet faktiskt inte. Har bara så sjukt tråkigt hemma och då slog det mig att jag faktiskt hade en blogg, men var urusel på att uppdatera, så  nu börjas det om på ny kula!
"Tjatja bloggen" , sitter hemma idag, på en ledig söndag. Måste erkänna att det är riktigt skönt att vara ledig en hel helg för en gång skull. Men väl hemma nu så har jag inge bra för mig. Har nyss bäddat sängen och går och småstädar lite, men jag vill ju göra nåt. Men vad? Malin pratar om en Bio , men jag vene. Vad kan jag se med henne? Hon är ju 13? Sammys äventyr 3D? Nej tack, jag tror inte det. Stackarn kanske får vänta två år till innan vi kan gå på bio.
Nej, jag ska kika och se om det finns nåt. Det voreju ett alternativ, men jag vill göra meeeer.. Typ gå på en lång promenad med trevligt sällskap, eller åka och träna kanske?! Någonting bra måste jag ju göra av den här dagen!

SKa kanske bli klar med städningen först och sen styr jag upp nåt!

Cozy.
                                                 Daniel Adams-Ray - Gubben i lådan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0